fredag 12. oktober 2012

More More More!!

Endelig kom katalogen med de nydeligste produkter, More by Demi, utviklet i samarbeid med Demi More!
Jeg er så heldig at jeg har fått ha produktene en liten stund og har fått prøvd de litt..
Så her kommer en liten anmeldelse :-)
Sjekk denne lille filmen:
 
 
More by Demi Eau de Parfume, Fortryllende tahitisk ylang-ylang, elegant arabisk jasmin og kremet sandeltre gir en søt og nydelig duft som varer i mange timer, sprayet på armen i morges og kan ennå kjenne den deilige duften nå!! Kjempefin og skinnende gullflakong!!
 
 
More by Demi body butter, en herlig skikkelig fet kroppskrem perfekt for min tørre hud etter en sommer uten sol og så og si full påkledning hele sommeren.. Den dufter himmelsk og fukter kjempegodt!! Kan anbefales!!
 
More by Demi hårspray brilliant shine, denne har jeg ikke fått testet så veldig ennå, men den dufter litt som Elnett hårspray for de av dere som husker den, mulig den er i salg ennå, men den minner meg veldig om min bestemor som alltid brukte den.. Den skal gi fint skinnende hår, og lukter godt:-)
 
Til slutt More by Demi Shower cream, en rik og fuktighetsgivende dusjkrem som kjennes himmelsk ut og etterlater husen myk og god etter dusj.. Dufter kjempegodt som resten av serien!!
 
Kan veldig anbefale disse produktene, de er på kjempetilbud nå og du kan få alle fire produktene pluss at du kan velge deg ut din favoritt blandt disse
Giordani Gold Jewel  leppestiftene: 

 for kun 438,- verdi på pakken er 1135,-

Ta kontakt med meg på heleneurdal@msn.com eller gå inn på Oriflame.no for bestilling av denne pakken eller andre produkter, oppgi gjerne mitt tlf nr 92022030 som referanse på hvem du kjenner i Oriflame, så får jeg muligheten til å hjelpe deg igang med bestilling!!
 
Snart er det helg!! Jiippii!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar