torsdag 6. juni 2013

Ny nettbutikk!!!

Jeg har fått min egen Beautystore!
Nå kan alle få handle Oriflames gode produkter direkte i min nettbutikk uansett hvor i landet du bor og få varene levert på posten for kun 39,- uansett pakkens størrelse..
Det er enkelt, billig og alltid åpent!
I katalogen som gjelder nå er det kjempetilbud på de populære og kjempegode fotproduktene til Oriflame!
Har ett supert fotpleietilbud til dere som gjelder frem til 25/6-13
Få alle disse tre produktene for kun 143,- pr pakke.
Denne fotkremen gir utrolig god fukt og holder føttene myke i flere dager, fotsprayen frisker opp føtter og sko og filen brukes til å fjerne hard hud etter en lang vinter i sko..
 
Benytt sjansen og kjøp til deg selv, læreren og naboen.. kjempefin sommergave! Passer både for damer og menn! Bestill hvor mange du vil her!
Hvis du sender meg en mail på heleneurdal@msn.com om at du har lyst på ytterlige 5 % avslag på din første ordre i nettbutikken min så sender jeg deg en rabattkode..
Håper du har lyst til å titte innom min nye nettbutikk!!
 
Hilsen Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar