mandag 17. september 2012

Hei!

Velkommen til min Oriflameblogg!
Her kommer jeg til å skrive om ting jeg opplever i jobben min som Oriflamekonsulent, Oriflames spennede og eksotiske reiser, lokale arrangementer, kickoffs og om våre mange gode produkter og nylanseringer.. Det blir også giveaways innimellom... Oriflame er gøy, så det er bare å henge med!

Mitt navn er Helene Urdal, jeg er 36 år i skrivende stund, bor like utenfor Kristiansand sammen med min mann og to skjønne døtre på 3 og 6 år.. Jeg startet med Oriflame i 1997, og har siden da brukt produktene fra Oriflame.
Da jeg startet brukte jeg ikke en eneste krem og var ikke spesiellt interessert i makeup, men jeg så muligheten til å tjene noen ekstra kroner. Så Oriflame er virkelig noe for alle!!

De siste årene har jeg jobbet som Distriktsjef og jeg har opplevd så mye! Dere skal få høre mer om de mange turene etterhvert som bloggen tar form!
Gleder meg til å dele med dere og håper bloggen kan bli nyttig for dere!

Helene.

2 kommentarer:

  1. Wooo Hoo! So bra! - gleder meg å høre mer! :-) Gratulerer med bloggen!

    SvarSlett
  2. OK...NEW blog... :-) come & visit!

    SvarSlett