onsdag 19. september 2012

Nedtelling til Oriflametur!


I jobben min som distriktsjef i Oriflame får jeg oppleve så utrolig mye!!
Det er så mange gøye reiser og events.
Bare i år har jeg vært både i Dublin og Stockholm og snart går turen til THAILAND!!
Jeg gleder meg virkelig nå! Kun en måned igjen så sitter vi på denne nydelige stranda kanskje eller kanskje på bassengkanten på hotell Cape Sienna og svetter.. ikke feil med litt varme nå nei..
Kamala beach, Phuket, Thailand

 
Kamala beach
 
Fra det ene bassenget på hotell Cape Sienna.
 
Sukk.. tenk å ta seg ett massasjebad her...
 
Kanskje dette blir vårt soverom i en uke i oktober..
 
Får ikke du også lyst til å bli med Oriflame på tur?
Ta kontakt på heleneurdal@msn.com så forteller jeg deg alt du trenger å vite..
Ha en fin kveld!
Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar